تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
کتاب پیچ بهترین و سریعترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه کتاب پیچ بهترین و سریعترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود پایان نامه کیفیت سرویس در اینترنت

تعداد صفحات:93
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
طرح کلی بحث
بخش اول
کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت
آشنایی با معماری اینترنت
آشنایی با سرویس های کاربردی در اینترنت
معرفی چهار پارامتر اصلی کیفیت سرویس
آشنایی با معمارهای جدید جهت پشتیبانی QoS در اینترنت
طبقه بندی کاربران از لحاظ سطح استفاده آنان از اینترنت
بخش دوم
کیفیت سرویس از دیدگاه کاربران
بررسی اجمالی پارامترهای مواثر در کیفیت سرویس
پارامترهای مربوط به عملکرد (Performance)
پارامترهای مربوط به اطمینان و پشتیبانی (Reliability)
فصل دوم
مقدمه
مفهوم QOS
معماری پایه QOS
علامت گذاری و شناسایی QOS
دسته بندی (طبقه بندی)
QOS داخل عناصر یک شبکه منفرد
مدیریت صف
بازده پیوند
سیاست گذاری و قالب بندی ترافیک
دسته بندی و شناسایی جریان ها
جانشینی سیاست QOS با مسیریابی بر اساس سیاست گذاری
CAR : جانشینی تقدم IP
NBAR : شناسایی پویای جریان ها
تقدم IP : QOS فرق گذارنده
ابزارهای مدیریت تراکم
FIFO : توانایی ذخیره و پیشروی
PQ : اولویت بندی ترافیک
CQ : گارانتی کردن پهنای باند
WFQ بر اساس جریان : به وجود آوردن عدالت میان جریان ها
همکاری بین WFQ و تکنولوژی های سیگنال بندی QOS
تاثیر جایگذاری تقدم IP
WFQ بر اساس دسته : اطمینان از پهنای باند شبکه
مدیریت صف (ابزارهای اجتناب از تراکم)
WRED : اجتناب از تراکم
همکاری WRED با تکنولوژی های سیگنال بندی QOS
RED جریان : RED برای جریان های بدون محصول TCP
ابزارهای سیاست گذاری و قالب بندی ترافیک
CAR: مدیریت سیاست های پهنای باند دردسترس و اجرای سیاست گذاری ها
GTS : کنترل جریان ترافیک عازم به شبکه
FRTS : مدیریت ترافیک Frame Relay
مکانیسم بازده پیوند
LFI : قطعه قطعه کردن و جداسازی ترافیک IP
تراکم سرآیند RTP : افزایش بازده ترافیک بلادرنگ
RSVP : گارانتی کردن QOS
مدیریت QOS
Qos در اترنت
سوییچینگ برچسب چندین پروتکل : اجازه دادن به مهندسی ترافیک انعطاف پذیر
کنترل سیاست گذاری های QOS
خلاصه
مراجع

طرح کلی بحث:
در بخش اول بحث پس از آشنایی اولیه با معماری اینترنت که بر اساس پروتکل پنج لایه ای TCP/IP استوار گشته به معرفی سرویس های کاربردی در اینترنت پرداخته و آنگاه 4 پارامتر اصلی مربوط به کیفیت سرویس (QOS: Quality of Service) یعنی:
1- پهنای باند (Bandwidth) , 2- تاخیر یا زمان دیرکرد (Delay or Latency Time) 3- تغییرات زمان دیرکرد یا لرزش تاخیر(Delay Jitter-Variations of Latency ) و 4- گم شدن بسته ها (Packet Loss) را تعریف نموده ( برای مطالعه بیشتر میتوانید از مراجع [1] و [12] استفاده کنرویس های مجتمع 2- سرویس های تفکیک شده 3- ATM و غیره را به طور اجمالی مورد بحث قرار میدهیم ( البته وارد شدن به جزئیات و تشریح مکانیزم های بکار رفته در هر معماری خود میتواند موضوع مقالات مختلفی باشد)
در بخش دوم به مساله کیفیت سرویس از دید کاربران اینترنت و توقعات آنها از سرویس دهندگان میپردازیم. این پارامترها به سه دسته کلی تقسیم میگردند:
1- پارامترهای مربوط به عملکرد(Performance) که پارامترهایی مثل سرعت اتصال , تاخیر , لرزش تاخیر , گم شدن بسته ها , نرخ هایDownload وUpload را دربر میگیرد.
2- پارامترهای مربوط به اطمینان (Reliability) شامل:
زمان دسترسی (Access Time) , تعداد تلاش ها برای برقراری ارتباط , و سایر پارامترهای مربوط به ثبات و اطمینان سرویس.
3- پارامتر های مربوط به پشتیبانی , امنیت و سهولت استفاده که در جای خود به آن ها خواهیم پرداخت.

لینک دانلود

 


برچسب ها : دانلود, پروژه, پایان نامه, کیفیت, کامپیوتر, سرویس اینترنت, معماری اینترنت, سرویس های کاربردی در اینترنت, کاربران اینترنت, کیفیت سرویس, مدیریت صف, مسیریابی, پهنای باند, تکنولوژی, شبکه, کنترل جریان,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در يکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:14 موضوع | تعداد بازديد : 230 | لينک ثابت


دانلود پروژه فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب

تعداد صفحات:49

نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
محیط کاری
امکانات
بانک اطلاعاتی
فایل مشخصات کاربران
فایل بازی ها، سفارشات، مشخصات مشتریان و اخبار سایت
فایل بانک فرضی طرف قرارداد با فروشگاه
منوی کلی سایت
صفحه ی اصلی
جدید ترین محصولات
بازی برتر
تیتر اخبار سایت
طبقه بندی بازی ها
روند خرید و ثبت آن
امکانات اضافه
اخبار سایت
درباره ما
پیشنهادات
مدیریت سایت
تغییر کلمه عبور
مدیریت اخبار
مدیریت پیشنهادات
مدیریت سفارشات
مدیریت بازی ها
مدیریت گروه های بازی
جمع بندی
منابع

فهرست اشکال و جداول:
بسته نرم افزاری محیط Visual Studio 2005
جداول و viewهای فایل ASPNETDB.MDF
جداول و دیاگرام فایل eShop.mdf
منوی کلی سایت
نمونه ای از صفحه اصلی سایت
بخش جدیدترین محصولات در صفحه اصلی
بخش بازی برتر در صفحه اصلی
بخش اخبار سایت از صفحه اصلی
طرح یکی از صفحات گروه های بازی
فلوچارت روند خرید
نمای طراحی صفحه مشخصات بازی
نمای طراحی صفحه سبد خرید
نمای طراحی صفحه ثبت سفارش
صفحه پرداخت الکترونیک بانک فرضی
صفحه نمایش مشروح خبر
صفحه درباره ما
صفحه پیشنهادات
صفحه تغییر کلمه عبور
صفحه مدیریت اخبار
صفحه مدیریت پیشنهادات
صفحه مدیریت سفارشات
صفحه مدیریت بازی ها
صفحه مدیریت گروه های بازی

چکیده:
در این گزارش به بررسی چگونگی پیاده سازی یک فروشگاه بازی های کامپیوتری تحت وب (به صورت سایت اینترنتی) با نام انتزاعی فروشگاه الکترونیکی بازی های کامپیوتری (Game-Shop) پرداخته میشود و در حین توضیح نحوه ی پیاده سازی، با ارائه ی جزئیات کامل و کدها که در محیط .NET 2005 و به زبان ASP.NET (با کدهای VB.NET) نوشته شده، به خواننده برای ایده گرفتن از بخش های مختلف آن در طراحی و پیاده سازی سایتی مشابه کمک میشود. در ادامه امکانات ویژه فروشگاه بازی های کامپیوتری مورد بررسی قرار میگیرد.

لینک دانلود

 


برچسب ها : دانلود, پایان نامه, پروژه, فروشگاه اینترنتی, بازی تحت وب, کامپیوتر, محیط کاری, بانک اطلاعاتی, کاربران, سایت, محصولات, مشتریان, روند خرید, مدیریت, پرداخت الکترونیک, پیاده سازی, برنامه نویسی,

امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در يکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 16:36 موضوع | تعداد بازديد : 253 | لينک ثابت


دانلود پایان نامه داده کاوی (Data Mining)

تعداد صفحات:81
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
فصل1 – مقدمه ای بر داده کاوی
تعریف داده کاوی
تاریخچه داده کاوی
چه چیزی سبب پیدایش داده کاوی شده است؟
اجزای سیستم داده کاوی
جایگاه داده کاوی در میان علوم مختلف
قابلیت های داده کاوی
چرا به داده کاوی نیاز داریم؟
داده کاوی چه کارهایی نمیتواند انجام دهد؟
کاربردهای داده کاوی
کاربردهای پیش بینی کننده
کاربردهای توصیف کننده
ابزارهای تجاری داده کاوی
داده کاوی و انبار داده ها
تعاریف انبار داده
چهار خصوصیت اصلی انبار داده
موارد تفاوت انبار داده و پایگاه داده
داده کاوی و OLAP
OLAP
انواع OLAP
مراحل فرآیند کشف دانش از پایگاه داده ها
انبارش داده ها
انتخاب داده ها
پاکسازی، پیش پردازش و آماده سازی
تبدیل داده ها
کاوش در داده ها (Data Mining)
تفسیر نتیجه
فصل 2 – قوانین ارتباطی
قوانین ارتباطی
اصول پایه
شرح مشکل جدی
پیمایش فضای جستجو
مشخص کردن درجه حمایت مجموعه اقلام
الگوریتم های عمومی
دسته بندی
BFS و شمارش رویدادها
BFS و دونیم سازی TID-list
DFS و شمارش رویداد
DFS و دو نیم سازی TID-list
الگوریتم Apriori
مفاهیم کلیدی
پیاده سازی الگوریتم Apriori
معایب Apriori و رفع آن ها
الگوریتم رشد الگوی تکرار شونده
چرا رشد الگوی تکرار سریع است؟
مقایسه دو الگوریتم Apriori و FP-growth
تحلیل ارتباطات
فصل 3 – وب کاوی و متن کاوی
وب کاوی
الگوریتم های هیتس و لاگسام
کاوش الگوهای پیمایش مسیر
متن کاوی
کاربردهای متن کاوی
جستجو و بازیابی
گروه بندی و طبقه بندی
خلاصه سازی
روابط میان مفاهیم
یافتن و تحلیل گرایشات
برچسب زدن نحوی (pos)
ایجاد Thesaurus و آنتولوژی به صورت اتوماتیک
فرآیند متن کاوی
روش های متن کاوی
مراجع

فهرست اشکال:
مراحل فرآیند کشف دانش
سیر تکاملی صنعت پایگاه داده
معماری یک نمونه سیستم داده کاوی
نرخ رشد اطلاعات
کاربرد پیش بینی کننده
داده ها از انبار داده ها استخراج میگردند
داده ها از از چند پایگاه داده استخراج میگردند
دسته بندی الگوریتم ها
پایان الگوریتم Apriori
درخت الگوی تکرار
اندازه گیری کارکرد درجه حمایت برای پایگاه داده D1 40K
اندازه گیری Apriori با درجه حمایت/تراکنش
اندازه گیری FP-growth با درجه حمایت/تراکنش
مقداردهی اولیه الگوریتم HITS
مثالی از الگوهای پیمایش
فرآیند متن کاوی
مثال یافتن روابط

فهرست جداول:
کاوش FP-tree با ایجاد پایگاه های الگو شرطی
پارامترها
نتایج برای فاکتور درجه حمایت 5%
نتایج برای D1 150K با درجه حمایت
تراکنشهای توصیف شده توسط مجموعه ای از URLها
نمایش URLها بعنوان بردارهایی از فعالیت گروه تراکنش
یک SOM مرسوم که توسط توصیف URLها تولید شده است

چکیده:
در دو دهه قبل توانایی های فنی بشر برای تولید و جمع آوری داده‌ها به سرعت افزایش یافته است. عواملی نظیر استفاده گسترده از بارکد برای تولیدات تجاری، به خدمت گرفتن کامپیوتر در کسب و کار، علوم، خدمات دولتی و پیشرفت در وسائل جمع آوری داده، از اسکن کردن متون و تصاویر تا سیستم های سنجش از دور ماهواره ای، در این تغییرات نقش مهمی دارند.
به طور کلی استفاده همگانی از وب و اینترنت بعنوان یک سیستم اطلاع رسانی جهانی ما را مواجه با حجم زیادی از داده و اطلاعات میکند. این رشد انفجاری در داده‌های ذخیره شده، نیاز مبرم وجود تکنولوژی های جدید و ابزارهای خودکاری را ایجاد کرده که بصورت هوشمند به انسان یاری رسانند تا این حجم زیاد داده را به اطلاعات و دانش تبدیل کند. داده کاوی بعنوان یک راه حل برای این مسائل مطرح میباشد. در یک تعریف غیر رسمی داده کاوی فرآیندی است، خودکار برای استخراج الگوهایی که دانش را بازنمایی میکنند، که این دانش بصورت ضمنی در پایگاه داده های عظیم، انباره داده و دیگر مخازن بزرگ اطلاعات، ذخیره شده است.
به لحاظ این که در چند سال اخیر مبحث داده کاوی و اکتشاف دانش موضوع بسیاری از مقالات و کنفرانس ها قرار گرفته و نرم افزارهای آن در بازار به شدت مورد توجه قرار گرفته، از این رو در مقاله سعی بر آن شده تا گذری بر آن داشته باشیم.
در این مقاله در فصل اول مروری بر داده کاوی خواهیم داشت. که بطور عمده به تاریخچه، تعاریف، کاربردها و ارتباط آن با انبار داده و OLAP خواهیم پرداخت. در پایان فصل مراحل فرآیند کشف دانش از پایگاه داده ها را ذکر کردیم که داده کاوی یکی از مراحل آن است.
در فصل 2 یکی از شیوه های داده کاوی که از سبد خرید گرفته شده است توضیح داده شده است. در این فصل به شرح قوانین ارتباطی خواهیم پرداخت که در آن بعد از دسته بندی الگوریتم ها، الگوریتم Apriori (که یک الگوریتم پایه در این زمینه است) و الگوریتم FP-Growth (یک الگوریتم جدید می باشد) را با شرح یک مثال توضیح میدهیم و در آخر آن دو را با هم مقایسه میکنیم.
در فصل 3 مباحث وب کاوی و متن کاوی را که در بسیاری از مراجع جزء کاربردهای داده کاوی به حساب می آید شرح داده خواهد شد.

مقدمه:
امروزه با گسترش سیستم‌های پایگاهی و حجم بالای داده‌های ذخیره شده در این سیستم‌ها، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده‌های ذخیره شده را پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد.
با استفاده از پرسشهای ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش‌گیری معمولی، میتوان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه‌گیری در مورد داده‌ها و روابط منطقی میان آن ها بپردازند. اما وقتی که حجم داده‌ها بالا باشد، کاربران هرچند زبر دست و باتجربه باشند نمی‌توانند الگوها مفید را در میان حجم انبوه داده‌ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم باشند، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مادی بسیار بالا است. از سوی دیگر، کاربران معمولاً فرضیه‌ای را مطرح می‌کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد فرضیه میپردازند، در حالی که امروزه نیاز به روش هایی است که اصطلاحاً به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه‌های منطقی را بیان نمایند.
داده کاوی یکی از مهم ترین این روش ها است که به الگوهای مفید در داده‌ها با حداقل دخالت کاربران شناخته میشوند واطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار میدهند تا براساس آن تصمیمات مهم و حیاتی در سازمان ها اتخاذ شوند.
اصطلاح داده کاوی زمانی به کار برده میشود که با حجم بزرگی از داده‌ها، در حد مگا یا ترابایت، مواجه باشیم. در تمامی منابع داده کاوی بر این مطلب تاکید شده است. هرچه حجم داده‌ها بیشتر و روابط آن ها پیچیده تر باشد دسترسی به اطلاعات نهفته در میان داده ها مشکل تر میشود و نقش داده کاوی به عنوان یکی از روشهای کشف دانش، روشن‌تر میگردد.
داده کاوی به طور همزمان از چندین رشته علمی بهره میبرد نظیر: تکنولوژی پایگاه داده، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، شبکه‌های عصبی، آمار، الگو، سیستم‌های مبتنی بر دانش، حصول دانش، بازیابی اطلاعات، محاسبات سرعت بالا و بازنمایی بصری داده.

لینک دانلود

 


برچسب ها : OLAP, آماده سازی, آنتولوژی, ابزارهای تجاری, اتوماتیک, اسکن کردن متون, اطلاعات, الگوریتم, انبار داده, انبارش, بازیابی, بازیابی اطلاعات, تراکنش, توانايی, تکنولوژی, جستجو, خدمات دولتی, خلاصه سازی, داده کاوی, دانلود, سیستم, صنعت, طبقه بندی, فرآیند, ماهواره, متن کاوی, محاسبات, معماری, نرم افزار, هوش مصنوعی, پاکسازی, پایان نامه, پایگاه داده, پردازش, پیش پردازش, کاربران, کامپیوتر, کسب و کار, کشف دانش, گروه بندی,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 11:32 موضوع | تعداد بازديد : 275 | لينک ثابت



صفحه قبل 1 صفحه بعد