تبلیغات متنی |
تعداد صفحات:52
نوع فایل:word
فهرست:
مقدمه
فصل اول
( آشنایی کلی با مکان کارآموزی)
معرفی و خدمات محل کارآموزی
فصل دوم
( ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی )
فصل سوم
( آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات )
خدمات ADSL
شبکه رایانه ای
اشتراک گذاری سخت افزارها
دسته بندی شبکههای رایانهای
بر اساس نوع اتصال
بر اساس تکنولوژی سیم کشی
انواع هاب عبارتند از
هاب کنترل پذیر
هاب مستقل
هاب پیمانه ای
هاب پشته ای
آشنائی با نحوه عملکرد هاب
پل
پلهای محلی
پلهای دوردست
پلهای بیسیم
چگونه دو کامپیوتر را با کابل USB یکدیگر متصل کنیم؟
راه اندازی یک شبکه خانگی و به اشتراک گذاری پرینتر و فایل ها
اتصال مستقیم هاب به کامپیوتر
انجام تنظیمات TCP / IP
تنظیم نام کامپیوتر و نامWorkgroup
Share کردن چاپگر
برچسب ها : گزارش, کارآموزی, کافی نت, دانلود, نرم افزار, سخت افزار, شبکه, اشتراک, تکنولوژی, همبندی, هاب, مسیریاب, چاپگر, ,
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 31 تير 1394 ساعت 14:24 موضوع | تعداد بازديد : 272 | لينک ثابت
تعداد صفحات:64
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – بررسی منابع علمی
بررسی فوائد برنامهنویسی تحت شبکه با جاوا
دریافت داده
ارسال داده
انبار فایل
پردازش موازی حجیم
تعامل نظیر به نظیر
بازی
چت
اشتراک فایل
سرورها
جستجو در وب
امنیت
تاریخچه جاوا
درباره اندروید
کمی درباره RUP و UML
فصل دوم – روش انجام پروژه
مقدمه
دیسیپلین مدلسازی سازمان
درک ساختار و پویایی سازمان
درک مسائل و مشکلات جاری سازمان
استخراج و استنتاج نیازمندیهای سازمان
تعیین چشمانداز سازمان
دیسیپلین مدیریت نیازمندیها
شناسایی اکتورها و موارد کاربرد
شرح مورد کاربرد
استخراج مدل مورد کاربرد
ایجاد نمونهای از واسط کاربر
دیسیپلین تحلیل و طراحی
نمودار فعالیت
نمودارهای فعالیت سمت سرور
چند نمودار فعالیت دیگر
نمودار کلاس
نمودار شی
نمودار توالی
طراحی نمودار توالی دریافت فایل
طراحی نمودار توالی ارسال فایل
نمودار بسته
دیسیپلین پیادهسازی
تعریف ساختار کدهای برنامه
نمودار مولفه
دیسیپلین استقرار
نمودار استقرار
نتیجه گیری
منابع
فهرست اشکال:
نرمافزار چت Cisco Jabber
نرمافزار Azureus Vuze
نمودار مورد کاربرد سیستم اشتراک فایل
صفحه نخست نرمافزار کاربر (متناظر با مورد کاربرد احراز هویت)
صفحه انتخاب دریافت یا ارسال فایل
صفحه انتخاب فایل برای دریافت (متناظر با مورد کاربرد دریافت فایل)
صفحه انتخاب فایل برای ارسال (متناظر با مورد کاربرد ارسال فایل)
نرمافزار طرف مدیر سیستم – صفحه متناظر با مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
پنجره ثبت کاربر جدید (متناظر با مورد کاربرد ثبت کاربر)
صفحه لیست پوشههای اشتراکی (متناظر با مورد کاربرد نمایش پوشههای اشتراکی)
پنجره انتخاب پوشه جدید برای اشتراک (متناظر با مورد کاربرد اضافه کردن پوشه)
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد احراز هویت
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد دریافت فایل
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد ارسال فایل
نمودار فعالیت شروع (طرف سرور)
نمودار فعالیت متناظر با چند مورد کاربرد مربوط به اشتراک پوشه
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد ثبت کاربر
نمودار کلاس سیستم اشتراک فایل
نمودار شی 1. در این نمودار شی task1 قصد ارسال پیغام به مقصد 192.168.1.10 را دارد
نمودار شی 2. شیء Listener1 پیام را دریافت کرده و در جواب آن شی msg2 را ایجاد میکند
سناریوی احراز هویت
نمودار توالی احراز هویت. متناظر با سناریوی شکل قبل
سناریوی دریافت فایل
نمودار توالی نمایش فایلهای به اشتراک گذاشتهشده
نمودار توالی دریافت فایلهای به اشتراک گذاشتهشده
سناریوی ارسال فایل
نمودار توالی ارسال فایل
نمودار بسته کاربر
نمودار بسته مدیر سیستم
نمودار مولفه سمت کاربر
نمودار مولفه سمت سرور
نمودار استقرار سیستم
فهرست جداول:
شرح مورد کاربرد احراز هویت
شرح مورد کاربرد دریافت فایل
شرح مورد کاربرد ارسال فایل
شرح مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
شرح مورد کاربرد ویرایش کاربر
شرح مورد کاربرد ثبت کاربر جدید
شرح مورد کاربرد حذف کاربر
شرح مورد کاربرد نمایش پوشههای اشتراکی
شرح مورد کاربرد اضافه کردن پوشه
شرح مورد کاربرد حذف پوشه
چکیده:
در ابتدا به بررسی فوائد برنامهنویسی تحت شبکه و فوائد جاوا و اندروید میپردازم. سپس وارد فرآیند طراحی سیستم اشتراک فایل با رویکرد RUP و با استفاده از UML خواهم شد. توضیحات مربوط به هر یک از دیسیپلینهای RUP و نمودارهای UML در بخش مربوط به خودش داده خواهد شد. زبان انتخابی من برای نوشتن این برنامه جاوا است، دلیل این انتخاب را در ادامه خواهم گفت. بعد از طراحی نوبت به پیادهسازی و نوشتن کد میرسد. در آخر، خروجی این پروژه، نمودارهای UML و در برنامه کاربردی، یکی برای ویندوز و دیگری برای اندروید، خواهد بود.
برچسب ها : احراز هویت, اشتراک فایل, امنیت, اندروید, بازی, تحلیل, جستجو در وب, دانلود, دیسیپلین, سازمان, سرور, سیستم, طراحی, مدلسازی, مدیریت, نمودار توالی, ویندوز, پایان نامه, پوشه, پیاده سازی, پیادهسازی, چت, کامپیوتر,
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 11:05 موضوع | تعداد بازديد : 230 | لينک ثابت
تعداد صفحات:78
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل یکم : Grid Computing چیست ؟
فصل دوم : مزیت های Grid Computing
استفاده موثر از منابع
قابلیت محاسبه موازی
منابع مجازی و سازمان های مجازی
دسترسی به منابع اضافه
متعادل سازی استفاده از منابع
قابلیت اطمینان
مدیریت
فصل سوم : مفاهیم و معماری
سازمان های مجازی و Grid
چالش های تکنیکی در به اشتراک گذاشتن
سیر تکامل تکنولوژی Grid
معماری Gri
Fabric : رابط هایی برای کنترل های محلی
Connectivity : برقراری ارتباط ساده و امن
Resource : به اشتراک گذاشتن یک منبع
Collective : هماهنگی چندین منبع
Application
پیاده سازی معماری Grid
Globus Toolkit v2.0
Fabric
Connectivity
Resource
Collective
Open Grid Services Architecture
فصل چهارم : مدلی برای برنامه نویسی
تعریف محیط و هدف
المان ها
کار
قسمت کردن
ریزکار
منبع محاسباتی
زمانبند
ذخیره کننده
مدل برنامه نویسی، به صورت شبه کد
طرف منابع محاسباتی
طرف زمانبند
تقسیم کننده
فلوچارت و کمی از جزئیات برنامه نویسی
فلوچارت طرف زمانبند
فلوچارت طرف منبع محاسباتی
روشی برای تقسیم کردن در مسائل Back-track
ساختمان داده گره
درخت خاکستری
قطع کردن درخت
زمانبندی
نکات تکمیلی
فهرست شکل ها:
مراحل مجازی سازی
Grid منبع نامتجانس و از نظر جغرافیایی از هم جدا را مجازی سازی می کند
کارها به جاهایی که بار کمتری دارند برده می شوند
پیکر بندی Grid در مواقع بحرانی
مدیران می توانند سیاست های خاصی را تنظیم کنند
یک سازمان مجازی
سیر تکامل تکنولوژی Grid
لایه های معماری Grid
مثالی از مکانیزم Globus Toolkit
المان های سیستم
قسمت های مختلف سیستم
قسمتی از فلوچارت طرف زمانبند
فلوچارت طرف زمانبند
طرف منبع محاسباتی
درخت متقارن و منابع متقارن
درخت متقارن و منابع نامتقارن
درخت نامتقارن و منابع متقارن
درخت نامتقارن و منابع نامتقارن
مراحل زمانبندی
مراحل زمانبندی
مراجع و منابع
چکیده:
هدف Grid Computing به اشتراک گذاری منابع در یک محیط پویا و احتمالاً ناهمگن است. این منابع با سیاست های مختلف در دسترس هستند. این به اشتراک گذاری عمدتاً برای اهداف محاسباتی برای مقاصد علمی است اما در موارد اقتصادی نیز کاربرد دارد. این منابع می توانند منابع گوناگونی از جمله CPU، هارد دیسک، نرم افزار و سنسورها باشند.
در این گفتار مفاهیم، مزیت ها و کاربردهای Grid را بررسی می کنیم، یک معماری برای Grid معرفی می کنیم و مدل OGSA را بررسی می کنیم. یک مدل کلی برای برنامه نویسی تحت Grid بیان می کنیم و جزئیات این مدل را برای مسائل Back-track بررسی می کنیم و درخت خاکستری را معرفی می کنیم. در نهایت مسئله N – وزیر را در محیط Grid حل می کنیم و برای نشان دادن قدرت محاسبه موازی، نتایج عمل ضرب ماتریس با استفاده از ده ماشین را بیان می کنیم.
برچسب ها : Grid, اشتراک گذاری, اشتراک گذاشتن, المان, برنامه نویسی, تکنولوژی, دانلود, درخت خاکستری, زمانبندی, ساختمان, سازمان, سازمان های مجازی, سنسور, سیاست, فلوچارت, ماتریس, مجازی سازی, معماری, مکانیزم, نرم افزار, هارد دیسک, پروژه, پیاده سازی, کامپیوتر,
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 12:00 موضوع | تعداد بازديد : 315 | لينک ثابت
تعداد صفحات:76
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول (مفاهیم اولیه)
سیستم عامل چیست؟
دیدگاه برتر
دیدگاه سیستم
اهداف سیستم
ظهور تدریجی و سیر تکاملی سیستمهای عامل
پردازش سریالی یا پیاپی
پردازش دستهای
تکامل سیستم عاملهای جدید
خلاصه فصل اول
فصل دوم (تطابق تکنیک های سیستم عامل با نسلهای کامپیوتر)
سیستمهای عامل دستهای
سیستمهای بلادرنگ
سیستمهای خوشهای
سیستمهای توزیع شده
سیستمهای با ارتباط محکم
سیستمهای با ارتباط سست
سیستمهای عامل ترکیبی
سیستمهای خاص – منظور پردازش تراکنشها
خلاصه فصل دوم
فصل سوم (مدیریت حافظه)
نیازهای مدیریت حافظه
جابجایی
حفاظت
اشتراک
سازمان منطقی
سازمان فیزیکی
مولفه مدیریت حافظه اصلی
مولفه مدیریت حافظه جانبی
حافظههای میانگیر
حفاظت از حافظه
تخصیص حافظه
اولین جای مناسب
بهترین جای مناسب
بدترین جای مناسب
خلاصه فصل سوم
فصل چهارم (زمانبندی)
اهداف زمانبندی
عادل باشد
توان عملیاتی را بالا ببرد
تعداد استفادهکنندگان زیاد
قابل پیشبینی باشد
هزینههای سیستم را به حداقل برساند
متعادل نمودن استفاده از منابع
رسیدن به یک حالت متعادل
از به تعویق انداختن به مدت نامحدود اجتناب شود
استفاده از اولویتها
ارجحیت به برنامههای کلیدی
سرویس مناسب
تنزل منظم تحت بار سنگین
انواع زمانبندها
زمانبند بلندمدت
زمانبند میانمدت
زمانبند کوتاهمدت
الگوریتمهای زمانبندی
الگوریتم اولویت با اولین ورودی
الگوریتم اولویت با کوتاه ترین کار
الگوریتم اولویت با کمترین زمان باقیمانده
الگوریتم نوبتی
الگوریتم اولویت با بالاترین نسبت پاسخ
زمانبندی صف چند سطحی
خلاصه فصل چهارم
خلاصه
نتیجهگیری
فهرست منابع
فهرست اشکال:
دیدگاه انتزاعی به بخشهای مختلف یک سیستم کامپیوتری
خواستههای آدرسدهی فرآیند
پشتیبانی سختافزاری برای ثباتهای جابجایی و حد
زمانبندها
چکیده:
سیستم عامل بدون شک مهمترین نرمافزار در کامپیوتر است. پس از روشنکردن کامپیوتر، اولین نرمافزاری که مشاهده میگردد، سیستم عامل بوده و آخرین نرمافزاری که قبل از خاموش کردن کامپیوتر مشاهده خواهد شد، نیز سیستم عامل است. سیستم عامل نرمافزاری است که امکان اجرای تمامی برنامههای کامپیوتری را فراهم میآورد. سیستم عامل با سازماندهی، مدیریت و کنترل منابع سختافزاری، امکان استفاده بهینه و هدفمند آن ها را فراهم میآورد. سیستم عامل فلسفه بودن سختافزار را به درستی تفسیر و در این راستا امکانات متعدد و ضروری جهت حیات سایر برنامههای کامپیوتری را فراهم میآورد.
تمام کامپیوترها از سیستم عامل استفاده نمینمایند. مثلاً اجاقهای مایکرویو که در آشپزخانه استفاده شده دارای نوع خاصی از کامپیوتر بوده که از سیستم عامل استفاده نمینمایند. در این نوع سیستمها به دلیل انجام عملیات محدود و ساده، نیازی به وجود سیستم عامل نخواهد بود. اطلاعات ورودی و خروجی با استفاده از دستگاههایی نظیر صفحه کلید و نمایشگرهای LCD، در اختیار سیستم گذاشته میگردند. ماهیت عملیات انجام شده در یک اجاق گاز مایکروویو بسیار محدود و مختصر است، بنابراین همواره یک برنامه در تمام حالات و اوقات اجرا خواهد شد.
برای سیستمهای کامپیوتری که دارای عملکردی به مراتب پیچیدهتر از اجاق گاز مایکروویو میباشند، به خدمت گرفتن یک سیستم عامل باعث افزایش کارآیی سیستم و تسهیل در امر پیادهسازی برنامه های کامپیوتری میگردد. تمام کامپیوترهای شخصی دارای سیستم عامل میباشند. ویندوز یکی از متداول ترین سیستمهای عامل است. یونیکس یکی دیگر از سیستم های عامل مهم در این زمینه است. صدها نوع سیستم عامل تاکنون با توجه به اهداف متفاوت طراحی و عرضه شده است. سیستمهای عامل مختص کامپیوترهای بزرگ، سیستمهای روبوتیک، سیستمهای کنترلی بلادرنگ، نمونههایی در این زمینه میباشند. از اینرو برای بهرهوری بهتر از کامپیوتر باید سیستم عاملی انتخاب شود که دارای قابلیت بالایی باشد.
مقدمه:
سیستم عامل یکی از نرمافزارهای سیستم است که بعنوان واسطی بین سختافزار و برنامههای کاربردی و کاربران عمل مینماید.
ویژگی ها و وظایف سیستم عامل عبارتند از:
الف) کنترل و ایجاد هماهنگی بین برنامههای کاربردی مختلف در استفاده از سختافزار.
ب) کنترل عملکرد دستگاههای مختلف ورودی و خروجی.
ج) تخصیص منابع به برنامههای مختلف.
سیستم عامل برنامهای است که هسته آن همواره بر روی کامپیوتر، در حالت اجرا قرار دارد. دو هدف اصلی سیستم عامل، ایجاد سادگی برای کاربرد و استفاده کارا و موثر از کامپیوتر است.
برچسب ها : آدرس دهی, اشتراک, الگوريتم , برنامه های کامپيوتری, بهينه, تخصيص منابع, حفاظت, دانلود, زمان بندی, سازمان, سخت افزار, سيستم, سيستم عامل, كامپيوتر, كنترل عملكرد, مايکرويو, مديريت, مديريت حافظه, نرم افزار, هزينه , پایان نامه, پردازش, کنترل منابع,
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت 13:57 موضوع | تعداد بازديد : 230 | لينک ثابت
درباره وبلاگ
فهرست اصلي
آمار وبلاگ
تعداد آنلاين : 0
بازديد امروز : 11
بازديد ديروز : 2
بازديد هفته : 13
بازديد کل : 40411
کل مطالب :
1343
نظرات :
0
آمار وبلاگ
نوشته هاي پيشين
POWERED BY