تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
کتاب پیچ بهترین و سریعترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه کتاب پیچ بهترین و سریعترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود پروژه آشنایی با معماری اسلامی درب و پنجره های سنتی

تعداد صفحات:29
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
برخی از عناصر
در
کوبه و حلقه
آستانه
سکو
سر در
در و پنجره در معماری ایران
اجزا در
روزن
جامخانه
شباک
فخر و مدین
دار آفرین
ارسی
اندازه در و پنجره
پنجره
در – پنجره
پنجره ارسی
عناصر پیرامون پنجره
بالکن و نحوه استفاده از آن
منابع

برخی از عناصر:
فضاهای ورودی طراحی شده بسیاری از بناهای بزرگ و متوسط علاوه بر فضاهای نامبرده، دارای عناصر متعددی هستند که در این بخش به صورت اجمالی به بعضی از آنها اشاره میشود.
در:
در ورودی یکی از عناصر مهم فضای ورودی به شمار می آید که کارکرد اصلی آن کنترل ارتباط میان فضای درونی بنا و فضای بیرون از آن است. ابعاد و تناسبات در ورودی هر بنا با نوع و کارکرد آن بنا متناسب است. البته برخی از مساجد نخستین، از جمله مسجد مدینه در ابتدا فاقد در ورودی بودند و فضای ورودی در آنها تنها شامل یک درگاه میشد. ناصر خسرو قبادیانی (قرن پنجم هجری) درباره ورودی های مسجدالحرام چنین گفته است: (مسجد حرام را هیجده در است، همه به طاق ها ساخته اند بر سر ستون های رخام، و بر هیچ کدام دری ننشانده اند که فراز توان کرد)
جنس در ورودی عموما از چوب و شکل بیشتر آن ها مستطیل بود استفاده از درهایی که شکل آن ها مستطیل نبود، بیشتر از دوره قاجار معمول شد. اهمیت در ورودی بعضی از فضاهای مذهبی یا عمومی چنان زیاد بود که سطح روی آنها را با گره سازی، منبت کاری تذهیب، نقاشی، میناکاری یا کتیبه نگاری مزین میکردند.

لینک دانلود

 


برچسب ها : دانلود, پروژه, پایان نامه, معماری, معماری اسلامی, درب, پنجره, سنتی, در, کوبه, حلقه, آستانه, سکو, روزن, ارسی, بالکن, بنا, فضای ورودی, مسجد, تذهیب, نقاشی, مینا کاری, کتیبه نگاری, منبت کاری, گره سازی, ,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در پنجشنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:51 موضوع | تعداد بازديد : 261 | لينک ثابت


دانلود پروژه امپرسیونیسم

تعداد صفحات:96
نوع فایل:WORD
فهرست مطالب:
مقدمه
هنر و هنرمند
مبنای هنر
تقلید طبیعت
وظیفه هنرمند
هنر لازم و سودمندات
فصل اول
نقاشی قدیم و جدید
امپرسیونیسم
شیوه های جدید نقاشی
اساس شیوه امپرسیوسیت
تاثیر جو در رنگ ها
تاثیر تغییرات نور در رنگ ها
تاثیر رنگ های مجاور
رنگ های مکمل
روش رنگ آمیزی
شیوه های جدید نقاشی
فصل دوم
مارسل دوشان وان گوگ
گوگن
سزان
منابع

مقدمه:
پیش از آغاز این تعال لازم است از زمینه هنر و هنرمند مطالبی را بعنوان مقدمه و شروع پژوهش عنوان نمائیم. نخست به مبحث هنر و هنرمند میپردازیم، مشخص گردد که هنر چیست و هنرمند کیست :
هنر و هنرمند:
در سال های اخیر، از هنر بسیار سخن بر میان آمده است لیکن به جرأت میتوان گفت تاکنون نوشته ای که هنر را به مردم کتاب خوان کشور، بشناساند و تعریف جامع و دقیقی از آن به دست دهد، به زبان فارسی در نیامده است. آن چه نویسندگان بزرگ پیشین، درباره هنر گفته اند با مفاهیم وسیع و عمیقی که این واژه به ویژه در قرن نوزدهم و عصر، یافته است سازگار نیست و تعاریفی نیز که در جزوات و مقالات مهنامه های پارسی از هنر آمده است، به هیچ رو خواست کتاب خوان های وطن ما را بر نمی آورد.
هنر در واقع به معنی آن درجه از کمال آدمی است که هوشیاری و خداست، فضل و دانش را در بر دارد و نمود آن صاحبه هنر را برتر از دیگران نشان میدهد.
صدها هزار انسان همه عمر خود را از نخستین روزهای جوانی، برای این که بیاموزند چگونه پاهای خویش را به سرعت بچرخانند (رقاصان)، دیگران (موسیقی دانان) برای آن که بدانند چگونه انگشتان خود را با شتاب بر شستی ها و تارها بلغزانند، و دسته دیگر (نقاشان برای آن که بیاموزند به چه طریق با رنگ ها هر آنچه را که می بینند رقم زنند برای فراگیری آن تلاش میکنند و می آموزند و آن چه را که آموختند به نحواحسن آن را انجام دهد. در واقع هنر نتیجه کوشش انسان برای ایجاد زیبایی است نقاشی، پیکر سازی، معماری و موسیقی و شاعری، همه از فنون هنر است زیرا این فنون جز جستجوی زیبایی و ایجاد و ایجاد آن هدفی ندارند زیبا چیزی است که دلپزیر و خوشایند است اگرچه به ظاهر در زندگانی عملی سودی از آن حاصل نمیشود.
بسا چیزها هست که هم زیبا و هم سودمند است اما دل که از زیبایی آن ها لذت میبرد به سودشان چشم ندارد. همین که فایده امور را به نظر در آوریم خواه نخواه ذوق زیبا پرستی از ما دور میشود.
کشتزار بهاری بار رخشندگی و خرمی سبزه ها و آن گل های خودرو که به رنگ های گوناگون صفحه سبز چمن را منقش کرده به چشم شما که در طلب زیبایی به دشت رفته اید دلپذیر است از آن به طلب می آیید و صفت زیبا بدان میدهید. نزد شما زیباست زیرا از آن سودی نمی خواهید اما برای کشاورزی که باید از محصول این کشت معاش کند و در نظری که بر آن می افکند حاصل رنج خود را هنگام درو تخمین میزند کشتزار زیبا نیست، سودمند است. پس نتیجه میگیریم که هنر در جستجوی زیبایی است و زیبایی و سودمندی دو تاست پس ناسودمندی صنعت اصلی هنر است پرده ای که پرداخته قلم سحر انگیز نقاش زبردستی است، شما را در تماشای تناسب رنگ ها و چابکی خطوط آن در دریای لذت غوطه ور میکند و از دیدن آن همه بدایعی که ملاحظه میکنید به وجد می آید و احساس لذت بیش از اندازه می کنید.

لینک دانلود

 


برچسب ها : دانلود, پروژه, پایان نامه, امپرسیونیسم, هنر, هنرمند, مبنا, تقلید طبیعت, نقاشی, رنگ, نور, رنگ آمیزی, وان گوگ, گوگن, سزان, زبان فارسی, نویسنده, موسیقی دان, پیکر سازی, شاعر,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در جمعه 15 آبان 1394 ساعت 13:58 موضوع | تعداد بازديد : 209 | لينک ثابت


دانلود پروژه امپرسیونیسم در نقاشی

تعداد صفحات:23
نوع فایل:WORD
فهرست مطالب:
مقدمه
پیدایش سبک امپرسیونیسم
هنرمندان این سبک
فلسفه امپرسیونیستی
پیدایش امپرسیونیست در اروپا
تاثیرات نور در امپرسیونیست
عناوین دیگر امپرسیونیست
نتیجه
منابع

مقدمه:
همگان میدانند نقاشی که شاخه ای از هنر های تجسمی است سبک ها و شیوه ها مختلفی از جمله امپرسیونیسم و … است شناخت و بررسی این سبک ها کمک به سزایی در بالا بردن توانایی های عقلی و عملی خواهد داشت. هدف از بررسی سبک امپرسیونیسم تاریخچه آن که چه قرنی به وجود آمده و از کجا سرچشمه گرفت و به کجا ختم میشود. امپرسیونیسم مهم ترین پدیده هنر اروپایی در سده نوزدهم و نخستین جنبش نقاشی سبک ها روبروست. امپرسیونیسم مکتبی است که به سبب برخی نظرات مشترک و بمنظر و عرضه مستقل آثارشان در کنار هم قرار گرفت هسته اولیه جنبش رامنه، رنوآر، سیلی شکل دادند این هنرمندان با چند تن از هنرمندان دیگر گروهی را تشکیل دادند که به آن ها انجمن بی نام هنرمندان نقاشی، پیکره ساز و چاپگر گویند و نمایشگاهی برگزار کردند در همین نمایشگاه عنوان یکی از نقاشی های منه (امپرسیون : طلوع آفتاب) بهانه ای شد که لویی لورا – روزنامه نگار نشریه ی ساری واری- آنان را به مشخره(امپرسیونیست) خواند این عنوان از سوی اعضای گروه پذیرفته شد.
منظور از مطالعه و تحقیق این شیوه آشنایی با سبک ها و روش کار آن هاست که ما به خلاصه ای از شیوه کار امپرسیونیسم در اینجا اشاره کردیم و هنر به طور کلی، قدرتمند ترین شیوه بیانی است که انسان به وجود آورده است تا از طریق آن درباره جهان، انسان یا درون خود مفهومی را بیان کند. آثار هنری نتیجه و احساس بشر هستند و احساسات و ادراکات او را نسبت به جهان نمایان میکند.

لینک دانلود

 


برچسب ها : دانلود, پروژه, پایان نامه, هنر, امپرسیونیسم, نقاشی, سبک, هنرمند, ارو.پا, تاثیر نور, هنر تجسمی, شناخت, بررسی, توانایی, نمایشگاه,

امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در جمعه 15 آبان 1394 ساعت 16:26 موضوع | تعداد بازديد : 234 | لينک ثابت


دانلود پروژه نقاشی دیواری های ایران و جهان

تعداد صفحات:30
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
دوره امویان
نقاشی دیواری در دوره عباسی
دوره سلجوقیان
دوره ساسانیان
دوره صفویه
دوره هخامنشی
دوره تیموریان
سیری در نقاشی های دیواری غارهای دوشه
غار آلتامیر و غار لاسکو
دوره مصر
دوره هنر
دوره چین
دختر نوشیروان
نقاشی های بزرگ دیواری ساسانی
شادروان استاد احمد علی کهزاد
کشف کتیبه‌ خط کوفی و نقاشی دیواری ایلخانی در فیروزکوه
نقاشی های دیواری صفوی

منابع

 


برچسب ها : احمد علی کهزاد, امويان, ايران, تيموريان, جهان, خط كوفی, دانلود, دوره عباسی, ساسانيان, سلجوقيان, صفويه, غار آلتامير, غار لاسکو, فيروزكوه, كتيبه , مصر, نقاشی, نقاشی ديواری, هخامنشی, هنر, پروژه, چين,

امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت 13:44 موضوع | تعداد بازديد : 225 | لينک ثابت


دانلود پروژه مقایسه انواع انیمیشن در ایران و آمریکا

تعداد صفحات:23
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
درک دنیای انیمیشن
تاریخچه انیمیشن
ابتدایی ترین شکل انیمیشن
طبقه بندی انواع انیمیشن بر اساس نوع رسانه
گونه های مختلف انیمیشن
انیمیشن خارج از ساعات پربیننده
انیمیشن در ایالات متحده آمریکا
دوره طلایی انیمیشن هالیوود از سال 1930 الی 1940
انیمیشن مدرن در ایالات متحده آمریکا از سال 1980 تا حال
مخاطبان آمریکایی انیمیشن‌های دو‌ بعدی را ترجیح میدهند
بررسی تطبیقی آثار بین این 3 کشور

مقدمه:
هنر حرکت بخشیدن به اشیای بیجان را انیمیشن گویند. انیمیشن نوعی انگیزش هنری به حساب می آید که خیلی پیش از صنعت فیلم شکل گرفت.
اولین انیماتور در تاریخ این هنر “Pygmalion” از اسطوره های رومی و یونانی بود، مجسمه سازی که پیکر زنی را آن چنان هنرمندانه و با ظرافت ساخت که خود عاشق آن شد و از ونوس الهه زیبایی (ستاره زهره) تمنا میکرد که به آن جان ببخشد.
نوعی حس جادوگرانه، مرموز، رازگونه و سرکشی و گناه همچنان با فیلم انیمیشن معاصر همراه و هم بسته است که آن را به نوعی تبدیل به وسیله ای بدوی نموده برای کشف اسرار احساسات پر قدرت و اعجاب انگیز دوره کودکی و یا احساساتی که به نوعی با داستان های ملی و افسانه های قومی و اجدادی در ارتباطند.
جین دیچ یکی از انیماتورهای معروف آمریکایی معتقد است:
انیمیشن را در اصطلاح “The Illusion of Life” به معنی توهم زندگی نیز مینامند. در سال 1978 جان هالاس درخواست ثبت تعریفی تازه‌تر با تایید نظر ASIFA (انجمن بین المللی فیلم انیمیشن) نمود. کار مشکلی بود چرا که ارائه یک تعریف فنی بدون این که بخواهد محدود به یک تکنولوژی خاصی باشد، سخت به نظر میرسید.
انیمیشن الزاماً فیلم، دوربین، فریم، پروژکشن، پرده ها،‌تیرک های لیزری، کامپیوتر یا حتی نقاشی ها را دربر نمیگیرد، بلکه میتواند همه این ها یا هر تکنولوژی از آینده را نمایانگر باشد. انیمیشن یعنی خلق و آفرینش، ثبت نمودن و بازیابی فازهای حرکت مجزا و مستقل در کنار هم.
آنچه جین دیچ در کتابش چطور انیمیشن بسازیم؟ نگاشته است، حکایت از انیمیشن فریم به فریم دارد. از طرفی، انیمیشن “real – time” یعنی خیمه شب بازی زنده یعنی عروسک گردانی توسط عروسک گردان ها است که میتوانیم آنان را انیماتورها نیز بنامیم. اما کاملاً روشن است که این تعریف قابل توجیه برای جشنواره های فیلم انیمیشن نیست. درست است که این نوع، در وقت و پول صرفه جویی میکند اما هرگز از وقت، وضوح، اغراق و تکنیک انیمیشن فریم به فریم برخوردار نیست.
واژه انیمیشن مشتق شده است از واژه لاتین انیما (anima) یعنی نفس زندگی و بهتر است برای انیمیشن مورد نظرمان واژه انیمیشن سینماتیک را بکار ببریم. انیمیشن سینماتیک یعنی: ثبت فازهای مجزا و تک تک که بطوری به تصویر کشیده میشوند که توهم و خیال حرکت را در قالب اجسام بیجان در قوه باصره آدمی ایجاد میکند.
ترکیب انیمیشن با موسیقی، هنری است که در بعد زمان شکل میگیرد. وقتی که کلید مکث را فشار دهید، CD شما دیگر نمیخواند و موسیقی قطع میشود؛ در انیمیشن می بایست حرکتی در بعد زمان متوقف نشود چرا که برای حرکت بخشیدن، انیمیشن ساخته میشود و به همین دلیل زمان نقش به سزایی بازی میکند.

لینک دانلود

 


برچسب ها : اعجاب انگيز, انيماتور, انیمیشن, ايالات متحده آمريكا, تكنولوژی, جين ديچ, دانلود, دوربين, روم, صنعت فيلم, فريم, فيلم, كامپيوتر, كتاب, مجسمه سازی, نقاشی, هاليوود, هنر, يونان, پروژكشن, پروژه, پيكر زنی,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت 13:45 موضوع | تعداد بازديد : 248 | لينک ثابت


دانلود پروژه تاریخچه‌ نقاشی های دوره صفویه

تعداد صفحات:14
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
تاریخچه‌ نقاشی عهد صفوی
آشنایی با پیدایش پایتخت سلسله‌ صفوی
آشنایی با موضوعات نقاشی عهد صفویه
ورود سبک اروپایی به نقاشی ایرانی
رضا عباسی و اهمیت آثار وی

تاریخچه‌ نقاشی عهد صفوی:
هرات در سال 1507 با حمله‌ شیبک خان ازبک سقوط کرد. خود او نیز سه سال بعد در جنگ مرو به دست شاه اسماعیل بیست و سه ساله، شکست خورد و به قتل رسید. اسماعیل که قبلاً در ابتدای قرن شانزدهم، ترکمانان آق قیونلو را تار و مار کرده بود، اکنون با این پیروزی بیشتر موقعیت خودر ا در امپراطوری خویش استحکام بخشید. بعد از هشت و نیم قرن استیلای عرب‌ها و مغولان و تاتارها بار دیگر ایران انسجام یافت. دوره‌ جدیدی آغاز شده بود، سلسله‌ صفوی که به دست اسماعیل پایه گذاشته شده بود، به مدت بیش از دویست سال دوام یافت و بعد به دست افغان‌ها منقرض شد.
عهد صفوی از مهم ترین دوره های هنری در تاریخ اسلامی ما به شمار میرود. شاهان قدرتمند و هنر دوست سلسله‌ صفویه توانستد با تکیه بر ملت ایرانی و مذهب تشیع که از این زمان در ایران رسمیت یافت عصر درخشانی در زمینه‌ای مختلف هنری پدید‌ آوردند که در آن میان هنر نقاشی جایگاه ویژه‌ای دارد.

لینک دانلود

 


برچسب ها : آق قيونلو, امپراطور, تاتار, تاريخ اسلامی, تركمانان, جنگ مرو, دانلود, دوره صفويه, رضا عباسی, سلسله صفوی, شيبک خان, مذهب تشيع, مغولان, نقاشی, هنر, پروژه,

امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت 13:45 موضوع | تعداد بازديد : 216 | لينک ثابت


دانلود پایان نامه بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دا

تعداد صفحات:105
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت به نقاشی کودکان
کاربرد نتایج تحقیق
اهداف پژوهش
سوالات تحقیق
مفاهیم کلیدی
فصل دوم – ادبیات تحقیق
مقدمه
نقاشی چیست
سیر تحول نقاشی در کودک
عوامل موثر بر نقاشی کودک
انگیزه نقاشی
تحلیل و تفسیر نقاشی براساس معنی رمزی عناصر نقاشی
تفسیر کلی تست ترسیم آدمک
روش بررسی عواطف بر اساس تست ترسیم آدمک
روش تحلیل نقاشی آدمک
جنبه های کلی نقاشی
رمز گرایی رنگ ها
جنبه های تحلیلی نقاشی
نظریات نقاشی
پیشینه تحقیق
فصل سوم – روش شناسی
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه گیری و روش نوشتن نمونه
متغیرها
ابزار پژوهش
روش اجرای پژوهش
تجزیه و تحلیل داده های آماری
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
توصیف داده ها
تحلیل داده ها
فصل پنجم – نتیجه گیری و ارائه راهکارها و پیشنهادات
مقدمه
آزمون فرضیات
فرضیه اصلی پژوهش
فرضیات فرعی پژوهش
پیشنهادات
پیشنهادات برای تحقیقات آتی
محدودیت های پژوهش
منابع

مقدمه:
نقاشی کودکان یک پیام است آن چه را که او نمی تواند به لفظ در آورد به ما انتقال میدهد. بررسی و درک (زبان) نقاشی، اطلاعات ارزنده ای در اختیار والدین، مربیان، روانشناسان و همه کسانی میگذارد که خواهان درک و دریافت راز و رمز جهان کودک هستند. اکتشافات نظام دار این قلمرو به آخرین دهه های قرن گذشته باز میگردد و بر قوانینی متکی است که خط شناسی نیز از آنها سود جسته است. همچنین دیدگاه روان تحلیل گری بر اساس بررسی گسترده معانی نمادهایی که در خواب دیده ها، اسطوره، افسانه ها و در زندگی باز یافته میشوند به غنای آن در قرن حاضر کمک کرده است.
کودک همهی مسائل زندگی خود را به واسطه نقاشی به تجزیه در می آورد. خود را می آزماید و (من) خویشتن را بنا می کند. خطوط ترسیمی، انعکاسی از دنیای هیجانی او هستند و نقاشی به تنهایی به منزله ی جهانی است که به موازات افزایش هشیاری و دگرگونی های کودک، متحول میگردد.
کودکان با استفاده از شیوه های متفاوت، تصویر خود را از جهان ترسیم میکنند. بین فعالیت های کودک، نقاشی فعالیتی است که از تحول شناختی، عاطفی و اجتماعی تاثیر می پذیرد و به همین دلیل، به مقیاس وسیع در تشخیص روانی و روان درمانگری به کار گرفته میشود. کودک با محتوای ترسیمی و نیز با سبک ترسیمی خود، سازماندهی مشخصی را منعکس میکند. انتخاب رنگ ها، سازماندهی صفحه کاغذ، انواع محدود سازی های موضوع مورد تجسم، در حکم ابعاد صوری هستند که بر اساس تحلیل نقاشی به منزله یک فعالیت بیانی، میتوان به مفهوم آن ها دست یافت. ارزش بیانی نقاشی، مانند ارزش خط و حرکات طبیعی معنا دار، مورد قبول همه مولفان است و تولیدات رسمی وسیعا بعنوان یک وسیله تشخیص به کار گرفته میشوند (پیشین). روانشناسان، به اتکای ویژگی های صوری نقاشی ها و محتوای آنها و نیز بر اساس بیانات لفظی کودکان و باز خوردی که از خود نشان میدهند، به مواد و مصالحی بسیار غنی دست می یابند.
از زمان اشاعه فرافکن، یعنی از دهه 1940، بررسی های وسیعی به منظور یافتن روش هایی برای تشخیص ویژگی های مرضی انجام پذیرفته اند. کودکان، عواطف خود را در نقاشی هایشان فرافکنی میکنند و تفسیر آن چه بدین صورت انعکاس می یابد، راهی برای سنجش شخصیت است.
چرا که کودک با بیان مستقیم حالات عاطفی و شناختی خود، جلوه هایی از شخصیت خود را آشکار میکند. امروزه استفاده از نتایج این فعالیت به پیشرفت های تشخیصی قابل ملاحظه ای منتهی شده است.
مک هوور و آبرهام از آزمون ترسیم آدمک برای ایجاد موقعیت فرافکنی سود می جویند. طبق فرضیه بنیادی آن ها، در آزمون ترسیم آدمک، کودک تصویری را که از خود دارد فرافکنی میکند و تکمیل این ترسیم نخستین، با به ثمر رساندن ترسیم یک شخص از جنس مخالف، موجب میشود که چگونگی روابط کودک با تصویر خود و تصویری که از اطرافیان خود دارد، مشخص شود.
کرمن، بر اساس دستورالعمل ترسیم یک منظومه خانوادگی کوشش میکند تات چگونگی مسائل ارتباطی را روشن سازد وی پیشنهاد میکند، با استفاده از یک مصاحبه نیمه رهنمودی، معنای رمزهای محتوای نقاشی، با روشی که مشابه روش تست های فرافکن موضوعی است، تفسیر شود.

لینک دانلود

 


برچسب ها : اختلالات, اکتشافات, تجزیه و تحلیل اطلاعات, جامعه آماری, دانش آموزان, دانلود, رنگ, روانشناسی, روش تحقیق, روش شناسی, مربیان, نقاشی, نقاشی کودکان, نمونه گیری, والدین, پایان نامه,

امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6

نوشته شده توسط ketabpich در چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت 14:03 موضوع | تعداد بازديد : 224 | لينک ثابت



صفحه قبل 1 صفحه بعد