تبلیغات متنی |
تعداد صفحات:129
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیات پژوهش
اهداف پژوهش
هدف اصلی
اهداف جرئی
پیشینه پژوهش
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
روش پژوهش
ابزار پژوهش
جامعه آماری پژوهش
نمونه و روش نمونه گیری
اعتبار(روایی) ابزار سنجش
پایایی ابزار سنجش
تجزیه و تحلیل داده ها
محدودیت تحقیق
فصل دوم – ادبیات پژوهش
مقدمه
تاریخچه بانکداری الکترونیک
بانکداری دوره قدیم
بانکداری قرون وسطی (قرون پنج تا پانزدهم میلادی)
بانکداری در دوره جدید
مفاهیم و تعاریف بانکداری الکترونیک
موارد اهمیت بانکداری الکترونیک
بانکداری متمرکز الکترونیکی
روش های ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
تلفن بانک
دستگاه خودپرداز (ATM)
دستگاه نقطه پایانه فروش (pos)
دستگاه pin pad
بانکداری اینترنتی
تلفن همراه
روش های پرداخت در بانکداری الکترونیک
پول الکترونیک
چک الکترونیک
کارت های الکترونیکی
سطوح بانکداری اینترنتی
مزایای بانکداری الکترونیک
معایب بانکداری الکترونیک
مشتری
وفاداری
رضایت مشتری
تعریف رضایت مشتری
برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
هدف های رایج اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان
ضرورت به کارگیری CRM
مزایای استفاده از سامانه CRM
راﺑﻄﻪ اﺑﻌﺎد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی در صنعت بانکداری
خدمات
مفهوم خدمت
ویژگی های خاص خدمات بانکی
کیفیت خدمات
سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات)
BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی)
فصل سوم – تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
آمار توصیفی
فصل چهارم – بحث و نتیجه گیری
جمع بندی
آزمون فرضیات
نتیجه گیری
پیشنهادها
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
ضمائم و پیوست ها
پرسشنامه
Spss
Abstract
فهرست اشکال:
تلفن بانک
دستگاه ATM
یک دستگاه POS
دستگاه pin pad
بانکداری اینترنتی
تلفن همراه
فهرست نمودارها:
سهم درگاه های خودپرداز و پایانه فروش از عملیات بانکداری الکترونیکی از 85 تا 90
جنس
تحصیلات
سن
هیستوگرام وب سایت
هیستوگرام امنیت
هیستوگرام خدمات
هیستوگرام سرعت
فهرست جداول:
آمار ابزارها و و تجهیزات الکترونیکی تا سال 1390
میزان استفاده از ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیک (سهم انواع مختلف کارت های بانکی از 86 تا 90)
نسبت کارت به درگاه های مختلف پرداخت از سال 83 تا 90
متوسط تعداد تراکنش درگاه های مختلف از سال 85 تا 90
مبلغ تراکنش های ماهانه درگاه های مختلف به ریال از 85 تا 90
مبلغ متوسط تراکنش هر دستگاه و متوسط مبلغ هر تراکنش درگاه های مختلف به ریال از 85 تا 90
فراوانی جنسیت
فراوانی تحصیلات
فراوانی سن
فراوانی گویه های استراتژی دانش
فراوانی گویه های امنیت بانکداری الکترونیک
فراوانی گویه های خدمات بانکداری الکترونیک
فراوانی گویه های سرعت عملیات
آمار توصیفی متغیر وب سایت
آمار توصیفی متغیر امنیت
آمار توصیفی متغیر خدمات
آمار توصیفی متغیر سرعت
چکیده:
در سالهای اخیر صنعت بانکداری به دلیل تغییر و تحولات عمده ای که در زمینه های فناوری و توسعه ارتباطات به وجود آمده، تغییرات چشمگیری داشته است. به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری الکترونیکی موجب کاهش فاصله جغرافیایی شده است. و همچنین کاهش فاصله زمانی بین بانک و مشتری شد. و همچنین کاهش هزینه های ارائه خدمات بانکی و نقل و انتقال پول و افزایش رقابت بین بانک ها شده است. و باعث بالابردن کیفیت خدمات و در نهابت موجب تغییر ساختار هزینه ای بانک ها و بهینه شدن صنعت بانکداری کشور میگردد. که به تبع آن ایجاد بستر مناسب و فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیکی مهم ترین عامل پیشبرد اهداف ذکر شده میباشد. این پژوهش با هدف بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت شهر کاشان طراحی گردیده است. روش پژوهش توصیفی (پیمایشی) و جامعه آماری شامل کلیه ای از مشتریان بانک ملت شهر کاشان شعبه کمال الملک میباشد. حجم نمونه پژوهش 100 نفر از مشتریان بانک ملت هستند. که به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند. و پرسشنامه ها بین آنها توزیع گردید. نتایج آماری آزمون تی نشان داد که وب سایت، امنیت، خدمات و سرعت عملیات بانک ملت در رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی تاثیرگذار است. همچنین نتایج نشان داد که ویژگی های خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سهولت در یادگیری و کاربرد استفاده از آن، مفید بودن خدمات شامل: عدم محدودیت های مکانی و زمانی، سرعت بخشیدن به کارها، امنیت این خدمات و حفاظت از داده های شخصی و اطمینان از صحیح بودن آن ها باعث گرایش مشتریان به استفاده از این خدمات میشود.
برچسب ها : ATM, آزمون تی, ابزار سنجش, ابزار پژوهش, ارزیابی, امنیت, بانكداری, بانک ملت, بانکداری الکترونیک, بانکداری اینترنتی, بانکداری متمرکز, تحصیلات, تراكنش, تلفن بانک, تلفن همراه, جامعه آماری, حفاظت, خودپرداز, دانلود, دانلود پایان نامه, درگاه, رضایت مشتری, رضایت مشتریان, روش پژوهش, سامانه, سروکوآل, صنعت بانکداری, قرون وسطی, مدیریت, مدیریت بازرگانی, مشتری, نمونه گیری, هیستوگرام, وب سایت, وجه نقد, وفاداری, پایان نامه, پول الکترونیک, پژوهش, چک الکترونیک, کیفیت خدمات, ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت,
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 11:06 موضوع | تعداد بازديد : 284 | لينک ثابت
تعداد صفحات:94
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول
کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
اهداف کلی
اهداف جزئی
فرضیات پژوهش
فرضیه کلی
فرضیههای جزئی
مفاهیم و واژگان اختصاصی پژوهش
فصل دوم
مبانی نظری و تجربی پژوهش
مقدمه
بخش اول : مبانی مفهوم شناسی بازی
تعریف بازی
نظرات متخصصان تعلیم و تربیت در پیرامون بازی
مراحل متفاوت بازی کودکان
سیر تحولات در بازی
عوامل موثر در بازی
انواع بازی
تعریف بازیهای رایانهای
اثر بازیهای رایانهای در کودکان و نوجوانان
محاسن بازیهای رایانهای
معایب بازیهای رایانهای
رهنمودها
تاریخچه بازیهای رایانهای
گونههای بازیهای رایانهای
مبانی مفهوم شناسی تفکر خلاق
ویژگیهای افراد خلاق
شرایط ابراز تفکر خلاق
توصیههای عملی به والدین جهت پرورش تفکر خلاق
مفهوم آموزش و پرورش پیش از دبستان
تاریخچه آموزش و پرورش پیش دبستانی
اهداف آموزش و پرورش پیش دبستانی
بخش دوم : مبانی تجربی پژوهش
تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
فصل سوم
روش شناسی پژوهش
مقدمه
طرح پژوهشی
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونهگیری
ابزار پژوهش
شیوه تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
تحلیل آماری سوالات پرسشنامه
تحلیل استنباطی فرضیه های این پروژه
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری پژوهش
مقدمه
خلاصه یافته های پژوهش
نتیجه گیری پژوهش
محدودیتها
پیشنهادات
پیشنهادات کاربردی
پیشنهادات پژوهشی
ضمائم : پرسشنامه
فهرست جداول:
مولفههای پرسشنامه
مولفه های پرسشنامه
گویه یک
گویه دو
گویه سه
گویه چهار
گویه پنج
گویه شش
گویه هفت
گویه هشت
گویه نه
گویه ده
گویه یازده
گویه دوازده
گویه سیزده
گویه چهارده
گویه پانزده
گویه شانزده
گویه هفده
گویه هجده
گویه نوزده
گویه بیست
گویه بیست و یک
گویه بیست و دو
گویه بیست و سه
گویه بیست و چهار
گویه بیست و پنج
گویه بیست و شش
گویه بیست و هفت
گویه بیست و هشت
گویه بیست و نه
آزمون رابطه بین بازی های سنتی در پرورش خلاقیت کودکان
تفکرخلاق
رابطه میزان استفاده نادرست از رایانه و مشکلات رفتاری
مدت زمان کار طولانی با رایانه و تاثیر منفی در کودکان
استفاده نادرست از رایانه و منزوی کردن کودکان
چکیده:
هدف بررسی تاثیر بازیهای رایانهای بر تفکر خلاق کودکان مراکز پیش دبستانی شهرستان کاشان میباشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی میباشد تحقیق توصیفی شامل مجموع روشهایی است که هدف آنها توصیف کردن شرایط یا پدیدههای مورد بررسی است جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه مربیان و کودکان مراکز پیش دبستانی شهرستان کاشان در سال تحصیلی 93-92 است که پرسشنامه مربوط به بازیهای رایانهای توسط مربیان تکمیل گردیده است.
به دلایل حجم بالای جامعه آماری محدودیتهای مالی و زمانی از میان 17 پیشدبستانی شهرستان کاشان 7 پیشدبستانی متناسب با جامعه انتخاب گردیدند و سپس به روش نمونهگیری تصادفی ساده از بین گروه انتخاب شده 40 پرسشنامه میان این مربیان توزیع گشت.
ابزار جمعآوری اطلاعات در این پژوهش شامل 2 فرم پرسشنامه است نتایج تحقیق نشان میدهد که استفاده بیش از حد و نادرست از رایانه باعث بروز مشکلات جسمانی، مثل : خستگی چشم، کمر درد در کودکان میشود که این مشکلات باعث بیماری های فرض دیگری میشود و همچنین نتایج این پژوهش نشان میدهد که هر چه دانش آموزان بیشتر رایانه استفاده کنند علاقه بیشتری به آن پیدا میکنند.
برچسب ها : ابزار پژوهش, بازی های سنتی, بازیهای رایانهای, بیماری, تفکر خلاق, جامعه آماری, خستگی چشم, دانلود, رایانه, روانشناسی, روش شناسی, علوم تربیتی, مشکلات, نمونهگیری, نوجوانان, پایان نامه, پرورش خلاقیت, پژوهش, پیش دبستانی, کمر درد, کودکان,
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6نوشته شده توسط ketabpich در دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 12:00 موضوع | تعداد بازديد : 251 | لينک ثابت
درباره وبلاگ
فهرست اصلي
آمار وبلاگ
تعداد آنلاين : 0
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 14
بازديد کل : 40412
کل مطالب :
1343
نظرات :
0
آمار وبلاگ
نوشته هاي پيشين
POWERED BY